Koristeći ovu stranicu, prihvaćate police o zaštiti privatnosti i uvjetima korištenja.
Prihvati
Obrtnik.hrObrtnik.hrObrtnik.hr
  • Naslovnica
  • Aktualno
  • Struka
  • Karijere
  • Lifestyle
  • Savjeti
  • Obrtnik TV
Pretraga
Copyright © 2023 SMARTPRESS. Sva prava pridržana. Razvoj web rješenja: GTrends - Digitalni Marketing.
Čitam: Možda su tajni kupci bili i kod vas! Evo što kažu za kvalitetu usluge
Podijeli
Promjeni veličinu slovaAa
Obrtnik.hrObrtnik.hr
Promjeni veličinu slovaAa
  • Naslovnica
  • Aktualno
  • Struka
  • Karijere
  • Lifestyle
  • Savjeti
  • Obrtnik TV
Pretraga
  • Naslovnica
  • Aktualno
  • Struka
  • Karijere
  • Lifestyle
  • Savjeti
  • Obrtnik TV
Pratite nas
  • Naslovnica
  • Aktualno
  • Struka
  • Karijere
  • Lifestyle
  • Savjeti
  • Obrtnik TV
Copyright © 2023 SMARTPRESS. Sva prava pridržana. Razvoj web rješenja: GTrends - Digitalni Marketing.
Obrtnik.hr > Aktualno > Možda su tajni kupci bili i kod vas! Evo što kažu za kvalitetu usluge
Aktualno

Možda su tajni kupci bili i kod vas! Evo što kažu za kvalitetu usluge

Što su ocjenjivali? Pozdrav, utvrđivanje potreba/želja kupaca, poznavanje proizvoda, nuđenje dodatnog proizvoda te zahvala na posjetu

Obrtnik.hr Objavljeno 29.07.2025. 10:19
Podijeli
3 minute čitanja
Podijeli

Hrvatska je ove godine u odnosu na prošlu napredovala za jedno mjesto u kvaliteti usluge na prodajnim mjestima te je sada četvrta među zemljama u regiji, pokazalo je istraživanje “Regionalna usluga-GUEST” agencije Heraklea.

Riječ je o 17. istraživanju kvalitete usluga u regiji koje je od 1. do 30. lipnja provela Heraklea u suradnji s agencijama za tajnu kupnju iz Bosne i Hercegovine (BiH), Crne Gore, Makedonije, Slovenije i Srbije.

Tajni kupci posjetili su ukupno 400 prodajnih mjesta iz raznih djelatnosti: autoindustrije, benzinskih postaje, financijske industrije, maloprodaje, turističko-ugostiteljskih objekata i objekata uslužnih djelatnosti.

U istraživanju se mjere osnovni elementi kvalitete usluge – pozdrav, utvrđivanje potreba/želja kupaca, poznavanje proizvoda, nuđenje dodatnog proizvoda te zahvala na posjetu.

Hrvatska je u odnosu na prošlu godinu napredovala u kvaliteti usluge i pomaknula se za jedno mjesto i sada je četvrta s rezultatom od 74 posto.

Najbolji je rezultat Hrvatska ostvarila u kategoriji poznavanja proizvoda (94,67 posto), a najviše područja za unapređenje je u kategoriji nuđenja dodatnog proizvoda (36 posto).

Uspoređujući ovogodišnje rezultate s prošlogodišnjima, vidljivo je da je Hrvatska napredovala u gotovo svim kategorijama. Najveći porast zabilježen je u kategoriji Poznavanje proizvoda, a jedina kategorija u kojoj je zamijećen pad je najlošije ocijenjena kategorija u ovom istraživanju, nuđenje dodatnog proizvoda.

Najbolji rezultat ostvarila Bosna i Hercegovina

I ove se godine s najboljom uslugom u regiji istaknula Bosna i Hercegovina (85,11 posto), iako je pala u odnosu na prošlogodišnje istraživanje.

S najviše područja za unapređenje ove se godine izdvojila Makedonija ostvarivši rezultat od 71,67 posto i najveći pad u kvaliteti usluge u odnosu na prošlu godinu.

Već nekoliko godina zaredom kategorija poznavanje proizvoda ističe se kao najbolja u istraživanju, pa je i ove godine ostvarila najveći porast i najbolji rezultat (94,75 posto).

S druge strane, kategorija nuđenje dodatnog proizvoda dugi se niz godina izdvaja kao kategorija s najviše područja za unapređenje. Ove je godine u toj kategoriji ostvaren rezultat od 40,75 posto.

Promatrajući rezultate po djelatnostima, najbolji su rezultat imale uslužne djelatnosti i autoindustrija ostvarivši rezultat od 88,54 posto.

Maloprodaja se već niz godina ističe kao djelatnost s najviše područja za unapređenje, a ove je godine ostvarila rezultat od 69,27 posto, iako je zabilježila porast u odnosu na prošlogodišnje rezultate, navodi se u priopćenju.

Moglo bi vam se svidjeti

Sve digitalne usluge Porezne uprave privremeno će biti nedostupne

Evo kolika nam je prosječna plaća žena, a kolika muškaraca

U Vodnjanu sve miriše na mlado maslinovo ulje, stigli su i obrtnici

Izazovi radne snage fokus ovogodišnjeg CroAGRA

Zdenka Kovačiček: Slobodna kao mačka

TAGOVI:kvaliteta uslugetajni kupciusluga
Podijelite ovaj članak
Facebook Twitter Whatsapp Whatsapp LinkedIn Telegram Email Kopiraj link Print
Podijeli
Prethodni članak Što se događa s dolarom?
Sljedeći članak Mali brodari pitaju zašto se zanemaruje projekt rekonstrukcije luke Krilo Jesenice
FacebookLike
InstagramFollow
YoutubeSubscribe
TiktokFollow

Najčitanije

VIDEO Posjetili smo majstora urara Pećanića, jedinog vještaka za urarstvo u cijeloj Hrvatskoj. Upozorava na veliki problem
Struka 15.05.2024. 06:46
HOK u ozbiljnim problemima! Država pokrenula reformu i reže komorski doprinos
Aktualno 03.07.2025. 08:17
Iz Vlade HOK-u jasno poručili da žele rasteretiti obrtnike
Aktualno 31.07.2025. 11:55
Magdalena Kahlina pobjednica je Državnog prvenstva cvjećara: Po struci sam građevinski tehničar, a ovo je rezultat velikog rada i ljubavi
Struka 20.03.2024. 10:14
Nove obveze trgovaca: objava cjenika na internetu!
Aktualno 03.05.2025. 09:08
Isplati se obrazovati za deficitarna obrtnička zanimanja, ovi učenici dobili po 2.400 eura
Aktualno 04.07.2025. 08:44
FOTO Spektakularan 90. rođendan Zlatne igle Zagreba
Lifestyle 23.06.2025. 10:31
Vukovarci su oduvijek cijenili obrtnike. Ovaj podatak razveselit će mnoge
Aktualno 17.04.2025. 19:00
Temelje im je postavio pradjed, a oni su razvili unosan biznis
Karijere 29.04.2025. 08:59
Zadruzi Glas poduzetnika 2.0 zabrana neovlaštenog pružanja investicijskih usluga
Aktualno 11.07.2025. 10:44
  • Uvjeti korištenja
  • Zaštita privatnosti
  • Impressum
  • Oglašavanje
Pratite nas
Copyright © 2024 SMARTPRESS. Sva prava pridržana. Razvoj web rješenja: GTrends - Digitalni Marketing.
Dobro došli nazad!

Ulogirajte se u svoj račun!

Izgubio si šifru?