Što bi se dogodilo ako ovaj zadatak ne izvedem savršeno? Koliko bi to bilo loše? Mogu li poništiti odluke koje sam donio? To su najjednostavnija pitanja koja si možete postaviti, a da shvatite kako na poslu nema smisla stalno biti u grču i težiti savršenstvu.
Cilj je postati opušteniji, savjetuje psihologinja i life coach trenerica Madelaine Leitner
“Promatrala sam neko vrijeme kako se mnogi ljudi izlažu nevjerojatnom naporu, posebno oni mlađi ljudi. To počinje donošenjem izbora u karijeri, a nastavlja se stalnom usporedbom sa svojim kolegama. Problem leži u tome što često nisu svjesni kolikom pritisku se izlažu, ističe Leitner, dodajući kako treba preispitati vlastite misli i uvjerenja.
“Umjesto stalnog truda da budu najbolji, ljudi bi jednostavno trebali naučiti pustiti stvari. Zauzvrat će se povećati uspjeh jer ljudi pod pritiskom su manje učinkoviti. Reagiraju tek kada se pojave simptomi stresa, poput nesanice, zujanja u ušima ili napada panike”, kaže psihologinja.