Koristeći ovu stranicu, prihvaćate police o zaštiti privatnosti i uvjetima korištenja.
Prihvati
Obrtnik.hrObrtnik.hrObrtnik.hr
  • Naslovnica
  • Aktualno
  • Struka
  • Karijere
  • Lifestyle
  • Savjeti
  • Obrtnik TV
Pretraga
Copyright © 2023 SMARTPRESS. Sva prava pridržana. Razvoj web rješenja: GTrends - Digitalni Marketing.
Čitam: Brend Forum 2024.- evo što vam savjetuju svjetski stručnjaci za brendiranje
Podijeli
Promjeni veličinu slovaAa
Obrtnik.hrObrtnik.hr
Promjeni veličinu slovaAa
  • Naslovnica
  • Aktualno
  • Struka
  • Karijere
  • Lifestyle
  • Savjeti
  • Obrtnik TV
Pretraga
  • Naslovnica
  • Aktualno
  • Struka
  • Karijere
  • Lifestyle
  • Savjeti
  • Obrtnik TV
Pratite nas
  • Naslovnica
  • Aktualno
  • Struka
  • Karijere
  • Lifestyle
  • Savjeti
  • Obrtnik TV
Copyright © 2023 SMARTPRESS. Sva prava pridržana. Razvoj web rješenja: GTrends - Digitalni Marketing.
Obrtnik.hr > Aktualno > Brend Forum 2024.- evo što vam savjetuju svjetski stručnjaci za brendiranje
Aktualno

Brend Forum 2024.- evo što vam savjetuju svjetski stručnjaci za brendiranje

Vrsni govornici su na konkretnim primjerima pobliže objasnili pojedine segmente i savjete brendiranja i kako se ono provodi u praksi

Obrtnik.hr Objavljeno 24.06.2024. 12:28
Podijeli
5 minute čitanja
Brend Forum 2024. u Zagrebu
Podijeli

Brend je autentičnost, emocionalna povezanost, identifikacija. Brend je znanje i strategija, uključujući sve elemente koji su ključni za integraciju u sve aspekte poslovanja radi postizanja dugoročnog uspjeha na tržištu. Brend ne počiva na slučajnosti, nego ustrajnom i promišljenom radu i pristupu više razina, poruke su s uspješno održane međunarodne konferencije Brend Forum 2024, powered by Capital Partners, koji je okupio više od 220 sudionika iz cijelog svijeta i koji je pružio  jedinstvenu priliku za razmjenu najnovijih znanja i strategija u području brendova i brendiranja.

Konferencija održana u zagrebačkom Hotelu Academia pod motom „SVE JE BREND. ILI TO ŽELI BITI!“, istaknula se iznimno bogatim cjelodnevnim programom, privukavši čak 38 govornika iz devet zemalja, uključujući Kimberly A. Kociencki, predsjednicu Uprave SPLICe-a, Alisdaira Graya, izvršnog direktora Europske Franšizne Federacije (EFF), Ivara Scheersa, zamjenika Veleposlanice Kraljevine Nizozemske u Republici Hrvatskoj, glavne direktorice operacija The Bridge kompanije iz Saudijske Aradbije, Dinu Selimovića, savjetnik ministra vanjskih poslova BIH…

Na samom otvorenju konferencije, Darko Buković, direktor Brend Foruma 2024 i autor koncepta te osnivač i glavni urednik prvog poslovnog radija Poslovni FM, posebno je istaknuo da je Forum  izvanrednu priliku za učenje od vodećih svjetskih stručnjaka, međusobno umrežavanje, a suština brenda je emocija, dodajući da proizvodi nastaju u tvornicama, brendovi u glavama.

„Tehnologija je dodatno ubrzala percepciju, ali i dalje će brend ovisiti o dugoročnom nepotpisanom ugovoru o povjerenju s primateljem“, istaknuo je Buković

Igor Čičak, predsjednik Uprave Provectus Capital Partnersa, predstavio je konkretne primjere okrupnjavanja kroz 4 grupe, odnosno  strategiju, razloge te odluke na temelju kojih unutar grupa ostaju djelovati tvrtke i brendovi koji su se već dobro etablirali na tržištu. „Forum je izvanredna prilika za učenje od vodećih svjetskih stručnjaka, međusobno umrežavanje i upijanje novih znanja temeljem primjera drugih“, istaknuo je Čičak.

Vrsni govornici iz Hrvatske, Sjedinjenih Američkih Država, Kanade, Belgije, Nizozemske, Saudijske Arabije, Slovenije, Bosne i Hercegovine te Srbije, kroz 8 uvodnih predavanja i četiri panela, prisutnima su na konkretnim primjerima pobliže objasnili pojedine segmente i savjete brendiranja i kako se ono provodi u praksi. Dotaknuli su se ključnih tema kao što su utjecaj digitalizacije i umjetne inteligencije na promjene ponašanja potrošača, značaj neurobrendinga te strategije licenciranja i franšizinga. Poseban naglasak bio je na važnosti brenda i emocionalne povezanosti,  naglašavajući elemente koji su ključni za integraciju u sve aspekte poslovanja radi postizanja dugoročnog uspjeha na tržištu. Zanimljivo je bilo čuti i tko su pobjednici u bitci brendova na hrvatskom i regionalnom tržištu te više nego aktualnu temu o loyalty programima, odnosno kako pratitelje pretvoriti u fanove. Nije izostao ni razgovor o osobnom brendu i brendingu, odnosno kako prodati sebe i koliko je to stvarnost, a koliko mit.

Vrijedna saznanja o licenciranju proizvoda među svjetskim brendovima dodatno je obrazložila jedna od najprominentnijih govornica, Kimberly A. Kociencki, predsjednica Uprave SPLICe-a, jedne od najvećih asocijacija na svijetu za licenciranje proizvoda, svojevrsnog think-tanka s najboljim praksama za za davatelje licenci robnih marki. Okupljenih više od 500 svjetskih brendova u 50 industrijskih sektora ostvaruje godišnje više od polovine svih svjetskih prihoda u retailu od licencinga (u članstvu su P&G, Ferrero, Michelin, Coca-Cola, Danone, Philips, Kodak, Mondelez, McDonalds, Under Armour, Unilever, Amazon, Zippo, Monster.. itd).

„Naša zajednica okuplja licencirane stručnjake koji dijele najbolje prakse za zaštitu, promociju i unaprjeđenje integriteta brendova putem licenciranja. Licenciranje je duboko ukorijenjeno u odnosima, a SPLiCE je kompanija predana izgradnji kvalitetnih partnerskih odnosa. Zaštitni znak, kao primjer, osigurava standardiziranu kvalitetu koja štiti potrošače od moguće zabune o podrijetlu proizvoda. To znači da kada uživam u ispijanju Coca-Cole, očekujem da će imati karakterističan okus Coca-Cole.“ Također, dan uoči konferencije vodila je iznimno posjećenu radionicu „Master Workshop o licenciranju i franšizingu, pružajući sudionicima dublji uvid u ključne aspekte brendiranja, s mnoštvom primjera.

Uz to, jedan od ključnih trenutaka Brend Foruma 2024 bila je svečana ceremonija dodjele prvih Brand Leader nagrada 2023. najboljim korporativnim brendovima prema ocjeni stručnog žirija, na čelu s prof. dr. sc. Tihomirom Vraneševićem.

Laskave nagrade su pripale Končaru, Ledu, Podravci, JGL-u, Krašu, Zvijezdi i Končaru.

Brend Forum 2024 pružio je prisutnima duboki uvod u suvremene strategije brendiranja kroz inspirativne priče, stručne analize i interaktivne rasprave. Sudionici su zajedno istražili ključne izazove i mogućnosti koje oblikuju budućnost brendova u globalnom kontekstu. Shodno tome, konferencija je obogatila razumijevanje brendova kao vitalnih poslovnih entiteta te potaknula nova partnerstva i ideje za daljnji razvoj brendova širom regije.

Moglo bi vam se svidjeti

U Orebiću ribari “bruse” mrežu, sve je spremno za veliki događaj

Rovinjski kuhari vode na jedinstveno kulinarsko putovanje kroz Istru

Najotkačeniji restoran otvoren u Novom Zagrebu!

Poznato koji obrtnici najviše zapošljavaju

Jeste li spremni za kraj Windowsa 10 – i dodatne izdatke?

TAGOVI:Brend Forumbrendiranje
Podijelite ovaj članak
Facebook Twitter Whatsapp Whatsapp LinkedIn Telegram Email Kopiraj link Print
Podijeli
Prethodni članak Mogu li stranci u prometnom sektoru nadomjestiti domaće radnike?
Sljedeći članak Restoran Agli Amici prvi nositelj dvije Michelinove zvjezdice u Hrvatskoj
FacebookLike
InstagramFollow
YoutubeSubscribe
TiktokFollow

Najčitanije

VIDEO Posjetili smo majstora urara Pećanića, jedinog vještaka za urarstvo u cijeloj Hrvatskoj. Upozorava na veliki problem
Struka 15.05.2024. 06:46
Magdalena Kahlina pobjednica je Državnog prvenstva cvjećara: Po struci sam građevinski tehničar, a ovo je rezultat velikog rada i ljubavi
Struka 20.03.2024. 10:14
Temelje im je postavio pradjed, a oni su razvili unosan biznis
Karijere 29.04.2025. 08:59
VIDEO Posjetili smo mladu obrtnicu nagrađenu na Viroexpu, njezini cvjetni aranžmani oduzimaju dah
Karijere 19.02.2024. 12:42
Kako je šef HOK-a Dalibor Kratohvil završio u izboru za „uhljeba godine“
Aktualno 02.01.2025. 14:22
Imate viška novca? Evo gdje je u ovom trenutku najunosnije ulagati
Savjeti 17.04.2025. 09:04
Frizerski salon Gerber slavi 100 godina i najstariji je u Hrvatskoj: Radnju sam predala radnici, curici koja je kao prognanica došla kod mene na praksu
Karijere 12.02.2024. 12:08
Kako će carine SAD-a utjecati na naše poslovanje i hoćemo li opet u recesiju
Aktualno 04.04.2025. 09:31
HOK
Obrtnicima poskupila obvezna članarina HOK-u: “Ovo je harač, zar im nije dosta?!”
Aktualno 13.02.2025. 13:46
Uništava nas nelojalna građevinska konkurencija iz trećih zemalja
Aktualno 19.03.2025. 12:18
  • Uvjeti korištenja
  • Zaštita privatnosti
  • Impressum
  • Oglašavanje
Pratite nas
Copyright © 2024 SMARTPRESS. Sva prava pridržana. Razvoj web rješenja: GTrends - Digitalni Marketing.
Dobro došli nazad!

Ulogirajte se u svoj račun!

Izgubio si šifru?