Koristeći ovu stranicu, prihvaćate police o zaštiti privatnosti i uvjetima korištenja.
Prihvati
Obrtnik.hrObrtnik.hrObrtnik.hr
  • Naslovnica
  • Aktualno
  • Struka
  • Karijere
  • Lifestyle
  • Savjeti
  • Obrtnik TV
Pretraga
Copyright © 2023 SMARTPRESS. Sva prava pridržana. Razvoj web rješenja: GTrends - Digitalni Marketing.
Čitam: Ovako nas ocjenjuju po kvaliteti usluge na prodajnim mjestima
Podijeli
Promjeni veličinu slovaAa
Obrtnik.hrObrtnik.hr
Promjeni veličinu slovaAa
  • Naslovnica
  • Aktualno
  • Struka
  • Karijere
  • Lifestyle
  • Savjeti
  • Obrtnik TV
Pretraga
  • Naslovnica
  • Aktualno
  • Struka
  • Karijere
  • Lifestyle
  • Savjeti
  • Obrtnik TV
Pratite nas
  • Naslovnica
  • Aktualno
  • Struka
  • Karijere
  • Lifestyle
  • Savjeti
  • Obrtnik TV
Copyright © 2023 SMARTPRESS. Sva prava pridržana. Razvoj web rješenja: GTrends - Digitalni Marketing.
Obrtnik.hr > Aktualno > Ovako nas ocjenjuju po kvaliteti usluge na prodajnim mjestima
Aktualno

Ovako nas ocjenjuju po kvaliteti usluge na prodajnim mjestima

S najboljom uslugom u regiji istaknula se Bosna i Hercegovina ostvarivši rezultat od 89,53 posto, što je porast od čak 5,55 postotnih bodova

Obrtnik.hr Objavljeno 18.07.2024. 11:11
Podijeli
4 minute čitanja
Podijeli

Hrvatska je ove godine zadržala prošlogodišnje peto mjestu među zemljama u regiji prema kakvoći usluga na prodajnim mjestima, pokazalo je istraživanje “Regionalna usluga-GUEST” agencije Heraklea u suradnji s agencijama iz regije.

Riječ je o 16. istraživanju kvalitete usluga u regiji koje je od 1. do 30. lipnja provela Heraklea u suradnji s agencijama za tajnu kupnju iz Bosne i Hercegovine (BiH), Crne Gore, Sjeverne Makedonije, Slovenije i Srbije.

Tajni kupci posjetili su ukupno 800 prodajnih mjesta iz različitih djelatnosti – autoindustrija, benzinske postaje, financijska industrija, maloprodaja, turističko-ugostiteljski objekti i objekti uslužnih djelatnosti.

U istraživanju se mjere osnovni elementi kvalitete usluge, a to su pozdrav, utvrđivanje potreba/želja kupaca, poznavanje proizvoda, nuđenje dodatnog proizvoda te zahvala na posjetu.

U ovogodišnjem istraživanju Hrvatska je zadržala prošlogodišnje peto mjesto s ukupnim rezultatom od 69,50 posto, što je pad za 0,18 postotnih bodova u odnosu na 2023. godinu.

Najbolji rezultat Hrvatske je ostvarila u kategoriji poznavanja proizvoda (85,03 posto), a najviše područja za unapređenje ima u kategoriji nuđenje dodatnog proizvoda (37,58 posto).

Kao i prošle godine, kategorija pozdrav je s rezultatom od 81,94 posto bila na drugom mjestu, kategorija zahvala (70,67 posto) na trećem mjestu, a kategorija utvrđivanje želja/potreba kupaca se s rezultatom od 60 posto smjestila na četvrtom mjestu.

Uspoređujući ovogodišnje rezultate s prošlogodišnjima, vidljivo je da je Hrvatska je zabilježila pad u svim kategorijama, osim u najlošije ocijenjenoj kategoriji u ovom istraživanju, nuđenje dodatnog proizvoda, gdje je ostvarila porast od 6,71 posto. Najveći pad, za 4,66 postotnih bodova zabilježen je u kategoriji zahvala na posjetu.

Najbolji rezultat ostvarila Bosna i Hercegovina

S najboljom uslugom u regiji i ove se godine istaknula Bosna i Hercegovina ostvarivši rezultat od 89,53 posto, što je porast od čak 5,55 postotnih bodova u odnosu na prošlu godinu.

Na drugom mjestu je Sjeverna Makedonija s rezultatom od 79,73 posto i porastom od 1,10 postotnih bodova u odnosu na 2023., a na trećem je Slovenija s rezultatom od 78,80 posto te porastom od 0,20 postotnih bodova.

Hrvatska je zajedno sa Srbijom ispod ovogodišnjeg prosjeka koji iznosi 75,22 posto te je zauzela peto mjesto s rezultatom od 69,50 posto, što je pad od 0,18 postotnih bodova u odnosu na 2023. godinu.

Na četvrtom je mjestu s rezultatom od 76 posto Crna Gora, a najviše područja za unapređenje ima Srbija koja je ove godine ostvarila porast od 0,36 postotnih bodova i s rezultatom od 66,67 posto zauzela šesto mjesto.

Kategorija koja je ostvarila najbolji ukupni rezultat, kao i prethodnih godina je kategorija poznavanje proizvoda s rezultatom od 87,25 posto, iako bilježi pad od 6,56 postotnih bodova u odnosu na 2023. godinu.

Kao i prethodnih godina, najlošije rangirana kategorija je nuđenje dodatnog proizvoda koja je ostvarila rezultat od samo 48,12 posto, iako je zabilježila porast od 9,95 postotnih bodova u odnosu na prošlu godinu.

Promatrano po djelatnostima, najbolji su rezultat, isto kao i prošle godine, imale uslužne djelatnosti ostvarivši rezultat od 87,18 posto.

Maloprodaja se već niz godina ističe kao djelatnost s najviše područja za unapređenje, a ove je godine ostvarila rezultat od 68,08 posto, što je porast od 0,52 postotna boda u odnosu na prošlogodišnje rezultate.

Moglo bi vam se svidjeti

Evo kolika nam je prosječna plaća žena, a kolika muškaraca

U Vodnjanu sve miriše na mlado maslinovo ulje, stigli su i obrtnici

Izazovi radne snage fokus ovogodišnjeg CroAGRA

U zimskoj sezoni letenja Hrvatska povezana sa 69 inozemnih gradova

Sajmovi hrane i zdravog življenja na Zagrebačkom velesajmu

TAGOVI:kvaliteta uslugeprodajna mjesta
Podijelite ovaj članak
Facebook Twitter Whatsapp Whatsapp LinkedIn Telegram Email Kopiraj link Print
Podijeli
Prethodni članak Novi skandal s Adventom! Tvrtka koja je izgurala obrtnike odustala od kućica, evo što se događa
Sljedeći članak Ovo morate znati prije nego krenete na ljetovanje (ali i ako ste već tamo)…
FacebookLike
InstagramFollow
YoutubeSubscribe
TiktokFollow

Najčitanije

VIDEO Posjetili smo majstora urara Pećanića, jedinog vještaka za urarstvo u cijeloj Hrvatskoj. Upozorava na veliki problem
Struka 15.05.2024. 06:46
HOK u ozbiljnim problemima! Država pokrenula reformu i reže komorski doprinos
Aktualno 03.07.2025. 08:17
Iz Vlade HOK-u jasno poručili da žele rasteretiti obrtnike
Aktualno 31.07.2025. 11:55
Magdalena Kahlina pobjednica je Državnog prvenstva cvjećara: Po struci sam građevinski tehničar, a ovo je rezultat velikog rada i ljubavi
Struka 20.03.2024. 10:14
Nove obveze trgovaca: objava cjenika na internetu!
Aktualno 03.05.2025. 09:08
Isplati se obrazovati za deficitarna obrtnička zanimanja, ovi učenici dobili po 2.400 eura
Aktualno 04.07.2025. 08:44
FOTO Spektakularan 90. rođendan Zlatne igle Zagreba
Lifestyle 23.06.2025. 10:31
Vukovarci su oduvijek cijenili obrtnike. Ovaj podatak razveselit će mnoge
Aktualno 17.04.2025. 19:00
Temelje im je postavio pradjed, a oni su razvili unosan biznis
Karijere 29.04.2025. 08:59
Zadruzi Glas poduzetnika 2.0 zabrana neovlaštenog pružanja investicijskih usluga
Aktualno 11.07.2025. 10:44
  • Uvjeti korištenja
  • Zaštita privatnosti
  • Impressum
  • Oglašavanje
Pratite nas
Copyright © 2024 SMARTPRESS. Sva prava pridržana. Razvoj web rješenja: GTrends - Digitalni Marketing.
Dobro došli nazad!

Ulogirajte se u svoj račun!

Izgubio si šifru?