Povećanje profita u turizmu može se postići različitim strategijama i taktikama, kao što je razvijanje novih proizvoda i usluga ili ciljanje novih tržišta. Jednako kao i uvođenjem dinamičkog modela cijena temeljenog na potražnji, sezoni, posebnim prilikama i last minute rezervacijama.
Često je ključna i edukacija i obuka zaposlenika, a kako bi klijent dobio profesionalniju i kvalitetniju uslugu.
Povećanje prihoda može se ostvariti i kroz produljenje turističke sezone izvan tradicionalnih ljetnih i zimskih mjeseci, organiziranjem događanja, festivala ili atrakcija koje privlače turiste tokom cijele godine.
Suradnja s lokalnim poduzetnicima i kolegama obrtnicima, restoranima, turističkim vodičima, prijevoznicima i drugim akterima u turizmu može povećati prihod kroz zajedničke promocije i paketne ponude.
U Zagrebu jubilarni 10. Best Stay Event
Zagrebački hotel Sheraton 27. i 28. veljače postaje centralno mjesto za sve profesionalce turističke i hotelske industrije. Međunarodna konferencija Best Stay ove godine naglasak stavlja na profitabilnost i kako ju unaprijediti.
Što znači profitabilnost u svijetu luksuznog hotelijerstva? Kako se istaknuti na tržištu koje sve više ovisi o personaliziranim uslugama, održivosti i tehnološkim inovacijama? Može li se u uvjetima sve većih troškova i pritiska na resurse profitabilnost kombinirati s kvalitetom usluge? Odgovore na ova pitanja donosi Best Stay kroz bogat dvodnevni program.
“Ovaj događaj postao je platforma za rast i jačanje veza u hotelijerstvu, s ciljem pružanja relevantnih, praktičnih i inovativnih rješenja za izazove s kojima se suočavamo. Osim što je prilika za učenje od vodećih stručnjaka, Best Stay Event je i prilika za stvaranje dugoročnih poslovnih suradnji koje mogu unaprijediti cijelu industriju,” izjavila je Martina Lucić Čanak, direktorica Best Stay konferencije.
Jedan od najiščekivanijih trenutaka na Best Stay 2025 konferenciji bit će keynote izlaganje Anthonyja Melchiorrija, hotelijerskog konzultanta iz New Yorka i TV zvijezde Travel Channela. Nakon visoko posjećenih keynote predavanja širom svijeta, Anthony ekskluzivno dolazi u Zagreb kako bi podijelio svoje bogato iskustvo. Otkrit će kako prepoznati prilike u izazovnim situacijama te kako na inovativan način modernizirati poslovne modele za maksimalnu profitabilnost u hotelijerstvu.

Prof. Ioan Yeoman, futurolog i stručnjak za turističku industriju raspravljat će o utjecaju umjetne inteligencije na radna mjesta u hotelijerstvu. Kakve nas promjene čekaju i kako će ljudska kreativnost oblikovati budućnost u svijetu automatizacije?
Andrea Puisina iz Virgin Hotels New York podijelit će iskustvo koji su to proizvodi i usluge koji osvajaju goste širom svijeta te zašto su ti gosti spremni izdvojiti više za vrhunska iskustva, dok će Willem van Bolderen, arhitekt iz Finske, predstaviti projekt Solea Valley iz Cipra, uz fokus na održivost, prilagođavanje gostima i inovativnu upotrebu modularnih i obnovljivih materijala.
Nakon izvrsnih povratnih informacija o uključivanju studenata na prošlogodišnjem izdanju konferencije, ove godine organiziran je studentski izazov, a najbolje ideje bit će predstavljene tijekom konferencije, što mladim talentima pruža jedinstvenu priliku za povezivanje s vrhunskim stručnjacima i potencijalnim poslodavcima.


