Koristeći ovu stranicu, prihvaćate police o zaštiti privatnosti i uvjetima korištenja.
Prihvati
Obrtnik.hrObrtnik.hrObrtnik.hr
  • Naslovnica
  • Aktualno
  • Struka
  • Karijere
  • Lifestyle
  • Savjeti
  • Obrtnik TV
Pretraga
Copyright © 2023 SMARTPRESS. Sva prava pridržana. Razvoj web rješenja: GTrends - Digitalni Marketing.
Čitam: Hoćemo li uopće moći bez umjetne inteligencije? ‘AI u poslovanju postaje ključ rasta i konkurentnosti’
Podijeli
Promjeni veličinu slovaAa
Obrtnik.hrObrtnik.hr
Promjeni veličinu slovaAa
  • Naslovnica
  • Aktualno
  • Struka
  • Karijere
  • Lifestyle
  • Savjeti
  • Obrtnik TV
Pretraga
  • Naslovnica
  • Aktualno
  • Struka
  • Karijere
  • Lifestyle
  • Savjeti
  • Obrtnik TV
Pratite nas
  • Naslovnica
  • Aktualno
  • Struka
  • Karijere
  • Lifestyle
  • Savjeti
  • Obrtnik TV
Copyright © 2023 SMARTPRESS. Sva prava pridržana. Razvoj web rješenja: GTrends - Digitalni Marketing.
Obrtnik.hr > Aktualno > Hoćemo li uopće moći bez umjetne inteligencije? ‘AI u poslovanju postaje ključ rasta i konkurentnosti’
Aktualno

Hoćemo li uopće moći bez umjetne inteligencije? ‘AI u poslovanju postaje ključ rasta i konkurentnosti’

Stavljanjem umjetne inteligencije u središte svojih strategija, poduzetnici mogu prestići konkurente i repozicionirati svoje poslovanje

Obrtnik.hr Objavljeno 07.02.2024. 09:51
Podijeli
3 minute čitanja
Podijeli

Prema najnovijim predviđanjima konzultantsko-revizorske kompanije EY, tehnološke tvrtke u 2024. godini očekuje novi rast poslovanja, unatoč brojnim makroekonomskim izazovima koji utječu na industriju.

Zahvaljujući ulaganjima u umjetnu inteligenciju, koji se mogu primijeniti na gotovo sve operativne aktivnosti, uključujući optimizaciju lanca opskrbe, automatizaciju, upravljanje rizicima, usklađivanje s klijentima i razvoj novih poslovnih prilika, tehnološke tvrtke u ovoj će se godini moći fokusirati na inovacije, razvoj revolucionarnih tehnologija i plasiranje novih usluga.

„Generativni AI, odnosno GenAI uvodi novo doba digitalne transformacije. Stavljanjem umjetne inteligencije u središte svojih strategija, tehnološke tvrtke mogle bi prestići konkurente i repozicionirati svoje poslovanje. Naime, upravo koristeći GenAI tvrtke mogu lakše identificirati i izraditi strategiju za ključne prilike, optimizirati strategije za privlačenje talenata te osigurati sigurniju etičku implementaciju umjetne inteligencije tijekom provođenja odgovarajućih procedura. Tvrtke se trebaju usredotočiti na specifične prilike, uzeti u obzir ranija ulaganja, ljudske te ostale resurse s kojima raspolažu“, naglašava Andrijana Prskalo Maček, Senior Manager u Odjelu poslovnog savjetovanja u EY-u Hrvatska.

Andrijana Prskalo Maček

Kao dva od tri najznačajnija rizika u 2024. identificirani su geopolitički događaji i poremećaji u opskrbnom lancu pa sve veći broj tehnoloških tvrtki novu priliku vidi u tržištima u razvoju kao što su Indija i zemlje ASEAN-a (Saveza država Jugoistočne Azije), u kojima pokreću proizvodnju.

„Uspostavom sekundarnog lanca opskrbe u zemljama kao što su Singapur, Vijetnam, Malezija i Filipini, tehnološke tvrtke se osiguravaju po pitanju proizvodnje čipova. Uz to, u 2024. očekujemo više strateških saveza, budući da čak 89 posto izvršnih direktora planira neki oblik transakcije. Očekuje se veći broj malih do srednjih akvizicija koje će pomoći tvrtkama da pristupe intelektualnom vlasništvu i talentima, što će dovesti do razvoja novih usluga na dinamičnom tehnološkom tržištu“, kaže Andrijana Prskalo Maček.

Platforma kao poslovni model postaje standard u tehnološkom sektoru koji je ključan i za GenAI revoluciju. Kako se ističe u istraživanju EY-a, više od polovice tehnoloških tvrtki smatra da će im platformski model povećati angažman s korisnicima, ali i prihode i dobit. U tom kontekstu, upravo će tehnološke tvrtke s globalnom dosegom i platformskom strategijom imati koristi od temeljite i promišljene pripreme, s obzirom na novu minimalnu stopu poreza na dohodak od 15 posto.

Moglo bi vam se svidjeti

Želite poslovni prostor na središnjem zagrebačkom trgu? Ovo je prilika!

Izabrani predsjednik i dopredsjednici Vijeća članova HUP-a

Obveznice čiji napisi mogu dovesti u zabludu, upozorava Hanfa!

Poziv poslodavcima da se uključe u zapošljavanje mladih iz udomiteljskih obitelji

Inspektorat češljao trgovine, evo što su sve pronašli

TAGOVI:Andrijana Prskalo Mačekkonkurentnostposlovanjeumjetna inteligencija
Podijelite ovaj članak
Facebook Twitter Whatsapp Whatsapp LinkedIn Telegram Email Kopiraj link Print
Podijeli
Prethodni članak Zašto HOK nije osporavao ustavnost Zakona o trgovini?
Sljedeći članak Od sada lakše do osobne iskaznice, a policija napokon prima i starije fotografije
FacebookLike
InstagramFollow
YoutubeSubscribe
TiktokFollow

Najčitanije

VIDEO Posjetili smo majstora urara Pećanića, jedinog vještaka za urarstvo u cijeloj Hrvatskoj. Upozorava na veliki problem
Struka 15.05.2024. 06:46
Magdalena Kahlina pobjednica je Državnog prvenstva cvjećara: Po struci sam građevinski tehničar, a ovo je rezultat velikog rada i ljubavi
Struka 20.03.2024. 10:14
Temelje im je postavio pradjed, a oni su razvili unosan biznis
Karijere 29.04.2025. 08:59
VIDEO Posjetili smo mladu obrtnicu nagrađenu na Viroexpu, njezini cvjetni aranžmani oduzimaju dah
Karijere 19.02.2024. 12:42
Kako je šef HOK-a Dalibor Kratohvil završio u izboru za „uhljeba godine“
Aktualno 02.01.2025. 14:22
Imate viška novca? Evo gdje je u ovom trenutku najunosnije ulagati
Savjeti 17.04.2025. 09:04
Frizerski salon Gerber slavi 100 godina i najstariji je u Hrvatskoj: Radnju sam predala radnici, curici koja je kao prognanica došla kod mene na praksu
Karijere 12.02.2024. 12:08
Kako će carine SAD-a utjecati na naše poslovanje i hoćemo li opet u recesiju
Aktualno 04.04.2025. 09:31
HOK
Obrtnicima poskupila obvezna članarina HOK-u: “Ovo je harač, zar im nije dosta?!”
Aktualno 13.02.2025. 13:46
Uništava nas nelojalna građevinska konkurencija iz trećih zemalja
Aktualno 19.03.2025. 12:18
  • Uvjeti korištenja
  • Zaštita privatnosti
  • Impressum
  • Oglašavanje
Pratite nas
Copyright © 2024 SMARTPRESS. Sva prava pridržana. Razvoj web rješenja: GTrends - Digitalni Marketing.
Dobro došli nazad!

Ulogirajte se u svoj račun!

Izgubio si šifru?