Na hrvatsko tržište plasirana je aplikacija 360 PROMO, koja korisnicima nudi jedinstveni pregled akcijskih ponuda hrvatskih trgovaca, kao i dodatne korisne funkcionalnosti poput pregleda radnog vremena trgovina nedjeljom te spremanja loyalty kartica i aplikacija trgovaca na jednom mjestu. U samo nekoliko mjeseci ova je aplikacija, koju su osmislili i pokrenuli hrvatski stručnjaci, dosegnula više od 120.000 aktivnih korisnika. Potvrda velikog interesa korisnika za ovom aplikacijom je podatak kako se u zadnja dva mjeseca 360 PROMO našao među top tri shopping aplikacije na Google Play i App Store trgovinama na hrvatskom tržištu.
Uz 360 PROMO na vrhu najčešće preuzimanih i korištenih shopping aplikacija u posljednja dva mjeseca u Hrvatskoj nalaze se Temu i Shein, aplikacije velikih svjetskih kompanija koje ulažu enormna sredstva u marketing i promociju. To dodatno potvrđuje uspjeh ove hrvatske aplikacije, obzirom da se radi o prvoj domaćoj aplikaciji kojoj je to pošlo za rukom. 360 PROMO se u samo nekoliko mjeseci pozicionirala kao vodeća aplikacija u Hrvatskoj u kategoriji agregatora, koji korisnicima nude pregled cjelokupne akcijske ponude na tržištu i pomoć pri kupnji te je od samog njenog izlaska na tržište najbolje rangirana i najkorištenija takva aplikacija u Hrvatskoj.
„Aplikacija 360 PROMO potvrdila je svoju inovativnost, praktičnost i pogođene korisničke potrebe, budući da se u posljednja dva mjeseca redovito nalazi među najtraženije tri aplikacije na platformama za preuzimanje istih. Planiramo i brojna unapređenja funkcionalnosti u aplikaciji, kao i širi obuhvat podataka. Već sad smo postali primarni izvor informiranja o akcijskim ponudama i radnim vremenima za veliki broj ljudi, a s daljnjim unapređenjem aplikacije će taj broj zasigurno značajno rasti u budućnosti.“, rekao je Josip Muller, autor aplikacije 360 PROMO.
Ova jedinstvena aplikacija na jednome mjestu nudi jednostavnu pretragu više od 5.000 akcija brojnih trgovaca prema traženom proizvodu ili kategoriji proizvoda, kao i pregled preko 170 promo kataloga od praktički svih relevantnih trgovina i trgovačkih lanaca u Hrvatskoj. Isto tako, aplikacija 360 PROMO omogućuje i unos te dijeljenje lista za kupovinu s obitelji i prijateljima, te trenutni pregled što se od kupovne liste trenutno može naći na akciji i gdje. Korištenjem aplikacije i redovnom kupovinom na promocijama putem nje, prosječna hrvatska četveročlana obitelj može mjesečno uštediti oko 200 EUR, ističe autor aplikacije. Zahvaljujući navedenim značajkama i pogodnostima, ova aplikacija značajno olakšava samo iskustvo kupovine te reducira broj potrebnih aplikacija.
Aplikacija 360 PROMO postala je nezaobilazan alat za tisuće hrvatskih potrošača, nudeći im jednostavan i praktičan način za uštedu novca i vremena pri kupnji na jednome mjestu. Ovaj domaći startup uspio je tako integrirati u ovoj aplikaciji sve ono što prosječni hrvatski kupac treba za pomoć pri kupovini pa je upravo zbog toga ona postala toliko preuzimana i korištena od strane velikog broja korisnika. Najpopularniji moduli u aplikaciji su svakako „Promocije i akcije“ – jer je njime očito ljudima najjednostavnije loviti akcije na proizvodima robe široke potrošnje koje trebaju kupiti, te „Radna vremena“ s obzirom na to da je putem njega vrlo jednostavno saznati koje sve trgovine rade nedjeljom i praznikom u njihovoj okolini. Aplikacija je potpuno besplatna za korisnike i tako će sigurno i ostati, ističe njegov autor.