Koristeći ovu stranicu, prihvaćate police o zaštiti privatnosti i uvjetima korištenja.
Prihvati
Obrtnik.hrObrtnik.hrObrtnik.hr
  • Naslovnica
  • Aktualno
  • Struka
  • Karijere
  • Lifestyle
  • Savjeti
  • Obrtnik TV
Pretraga
Copyright © 2023 SMARTPRESS. Sva prava pridržana. Razvoj web rješenja: GTrends - Digitalni Marketing.
Čitam: U Zagrebu više od 500 stručnjaka analiziralo budućnost maloprodaje
Podijeli
Promjeni veličinu slovaAa
Obrtnik.hrObrtnik.hr
Promjeni veličinu slovaAa
  • Naslovnica
  • Aktualno
  • Struka
  • Karijere
  • Lifestyle
  • Savjeti
  • Obrtnik TV
Pretraga
  • Naslovnica
  • Aktualno
  • Struka
  • Karijere
  • Lifestyle
  • Savjeti
  • Obrtnik TV
Pratite nas
  • Naslovnica
  • Aktualno
  • Struka
  • Karijere
  • Lifestyle
  • Savjeti
  • Obrtnik TV
Copyright © 2023 SMARTPRESS. Sva prava pridržana. Razvoj web rješenja: GTrends - Digitalni Marketing.
Obrtnik.hr > Struka > U Zagrebu više od 500 stručnjaka analiziralo budućnost maloprodaje
Struka

U Zagrebu više od 500 stručnjaka analiziralo budućnost maloprodaje

Predstavljene su i potrošačke navike s fokusom na proizvođačke brendove i trgovačke robne marke

Obrtnik.hr Objavljeno 05.11.2025. 10:57
Podijeli
4 minute čitanja
Podijeli

Deseto, jubilarno izdanje FMCG Retail Summita Zagreb održano je jučer u Mozaik Event Centru, okupivši rekordan broj sudionika.

Ovogodišnji Summit, koji je postao vodeća platforma za razmjenu znanja i umrežavanje, donio je dosad najbogatiji program posvećen dinamičnim tržišnim izazovima, digitalnoj transformaciji i strateškim inovacijama. Predstavnici industrije analizirali su najvažnije tržišne trendove i vizije za budućnost maloprodaje.

Među istaknutim predavačima i temama koje su privukle veliku pozornost bili su:

Tomislav Peras, direktor Prodaje i marketinga u PIS-u, koji je govorio o temi “Trgovine bez radnog vremena – Budućnost maloprodaje?”. Kroz primjere iz prakse analizirao je tržišni potencijal i izazove pametnih trgovina bez osoblja. Jasmin Vakufac, Senior Client Executive u NielsenIQ-u, predstavio je “Potrošačko iskustvo kao ključna prednost brenda: Uvid u ponašanje i očekivanja kupaca”, analizirajući potrošačke navike s fokusom na proizvođačke brendove i trgovačke robne marke. Zoran Mitreski, predsjednik uprave (CEO) Konzuma, iznio je ključne strateške odrednice tvrtke u predavanju “Konzum – kako zadržati fokus u dinamičnim vremenima”.

Goran Sovilj, direktor prodaje u GMD NextGen Retail & FMCG Communication Partner,  predstavio je “GMD Solutions: Sve u 1! Kako doći do savršenog rješenja za promocije u maloprodaji i FMCG sektoru?”, objašnjavajući napredna CRM rješenja i automatizirane marketinške kampanje.

U razgovoru “1 na 1”, Predrag Milinčić, General Manager MW Balkan & Greece (Mars), podijelio je uvide o strategijama održivog rasta, digitalnoj transformaciji i korištenju AI-ja pod temom “Mars – Održiv rast i snaga prilagodbe lokalnom tržištu”, a intervju je vodila Božica Habajec Ivičić, Senior Customer Consultant u Nielsen IQ.

Mladen Kožić, Business Development Manager for Croatia and Serbia u YouGov-u, predstavio je temu “Kako kartica lojalnosti utječe na ponašanje Shoppera?: 2 studije slučaja”, istražujući njezin utjecaj na kupovno ponašanje. Ivan Dušević, Director, Services Business Development u Mastercardu, održao je predavanje “Razbijanje mitova o ponašanju potrošača uz pomoć transakcijskih podataka i umjetne inteligencije”, demonstrirajući primjenu AI-ja za informiranije poslovne odluke.

U razgovoru s predsjednikom Uprave Studenca, Michałom Seńczukom, kojeg je moderirao Hrvoje Stojić, glavni ekonomist Hrvatske udruge poslodavaca, bilo je riječi o jedinstvenom poslovnom modelu i širenju Studenca te izazovima vezanim uz radnu snagu. Matthew Brown, Retail Trend Futurist u Echochamberu, održao je predavanje “Maloprodaja sa svrhom: kako izgledaju najinspirativnije trgovine današnjice i što nas čeka sutra”, vodeći sudionike kroz najinspirativnije trgovine svijeta.

Valérie Vander Haeghen, konzultantica iz Belgije (ex P&G), govorila je o “Upravljanju kategorijama u praksi: Što možemo naučiti od najboljih?”, pokazujući kako se postiže stvarni utjecaj strateškim Category Managementom. Claus Renner, Director Corporate Accounts Europe, Food Retail Service u Ecolabu, održao je predavanje “Čisto, održivo i digitalno: vođenje promjena u eri digitalne maloprodaje”, baveći se inovacijama i održivošću u higijeni i sigurnosti hrane.

Okrugli stol pod nazivom “Brendovi koji pokreću – prodaja, inovacije i partnerstva u industriji pića” okupio je Marka Lovrića (Atlantic Grupa), Jakšu Maganića (Coca-Cola HBC) i Slobodana Zlatanovskog (Henkell Freixenet Croatia), uz moderiranje Dine Martinovića (G3 Spirits), za analizu dinamike i perspektiva industrije pića.

S rekordnim odazivom od preko 500 prijavljenih sudionika, jubilarno izdanje FMCG Retail Summita Zagreb još jednom je pokazalo zašto je ovo jedno od najvećih i najvažnijih godišnjih okupljanja industrije, pružajući ključnu priliku za umrežavanje i razmjenu vizija za budućnost maloprodaje.

Pripremio: Tomislav Radić

Moglo bi vam se svidjeti

U Vodnjanu sve miriše na mlado maslinovo ulje, stigli su i obrtnici

Izazovi radne snage fokus ovogodišnjeg CroAGRA

Zdenka Kovačiček: Slobodna kao mačka

U zimskoj sezoni letenja Hrvatska povezana sa 69 inozemnih gradova

Franz Letica: Zagrebački ugostitelji zapošljavaju 20 tisuća ljudi, evo što za njih znači Fiskalizacija 2.0

TAGOVI:maloprodajatrgovci
Podijelite ovaj članak
Facebook Twitter Whatsapp Whatsapp LinkedIn Telegram Email Kopiraj link Print
Podijeli
Prethodni članak Što će se u idućih 10 godina događati s turizmom?
Sljedeći članak Markovi preci vinograd su na Visu zasadili još u 19. stoljeću
FacebookLike
InstagramFollow
YoutubeSubscribe
TiktokFollow

Najčitanije

VIDEO Posjetili smo majstora urara Pećanića, jedinog vještaka za urarstvo u cijeloj Hrvatskoj. Upozorava na veliki problem
Struka 15.05.2024. 06:46
HOK u ozbiljnim problemima! Država pokrenula reformu i reže komorski doprinos
Aktualno 03.07.2025. 08:17
Iz Vlade HOK-u jasno poručili da žele rasteretiti obrtnike
Aktualno 31.07.2025. 11:55
Magdalena Kahlina pobjednica je Državnog prvenstva cvjećara: Po struci sam građevinski tehničar, a ovo je rezultat velikog rada i ljubavi
Struka 20.03.2024. 10:14
Nove obveze trgovaca: objava cjenika na internetu!
Aktualno 03.05.2025. 09:08
Isplati se obrazovati za deficitarna obrtnička zanimanja, ovi učenici dobili po 2.400 eura
Aktualno 04.07.2025. 08:44
FOTO Spektakularan 90. rođendan Zlatne igle Zagreba
Lifestyle 23.06.2025. 10:31
Vukovarci su oduvijek cijenili obrtnike. Ovaj podatak razveselit će mnoge
Aktualno 17.04.2025. 19:00
Temelje im je postavio pradjed, a oni su razvili unosan biznis
Karijere 29.04.2025. 08:59
Zadruzi Glas poduzetnika 2.0 zabrana neovlaštenog pružanja investicijskih usluga
Aktualno 11.07.2025. 10:44
  • Uvjeti korištenja
  • Zaštita privatnosti
  • Impressum
  • Oglašavanje
Pratite nas
Copyright © 2024 SMARTPRESS. Sva prava pridržana. Razvoj web rješenja: GTrends - Digitalni Marketing.
Dobro došli nazad!

Ulogirajte se u svoj račun!

Izgubio si šifru?