Koristeći ovu stranicu, prihvaćate police o zaštiti privatnosti i uvjetima korištenja.
Prihvati
Obrtnik.hrObrtnik.hrObrtnik.hr
  • Naslovnica
  • Aktualno
  • Struka
  • Karijere
  • Lifestyle
  • Savjeti
  • Obrtnik TV
Pretraga
Copyright © 2023 SMARTPRESS. Sva prava pridržana. Razvoj web rješenja: GTrends - Digitalni Marketing.
Čitam: Prodajni trikovi: Kako pristupiti ‘generaciji Z’, a kako ‘Baby Boomerima’?
Podijeli
Promjeni veličinu slovaAa
Obrtnik.hrObrtnik.hr
Promjeni veličinu slovaAa
  • Naslovnica
  • Aktualno
  • Struka
  • Karijere
  • Lifestyle
  • Savjeti
  • Obrtnik TV
Pretraga
  • Naslovnica
  • Aktualno
  • Struka
  • Karijere
  • Lifestyle
  • Savjeti
  • Obrtnik TV
Pratite nas
  • Naslovnica
  • Aktualno
  • Struka
  • Karijere
  • Lifestyle
  • Savjeti
  • Obrtnik TV
Copyright © 2023 SMARTPRESS. Sva prava pridržana. Razvoj web rješenja: GTrends - Digitalni Marketing.
Obrtnik.hr > Savjeti > Prodajni trikovi: Kako pristupiti ‘generaciji Z’, a kako ‘Baby Boomerima’?
Savjeti

Prodajni trikovi: Kako pristupiti ‘generaciji Z’, a kako ‘Baby Boomerima’?

Nauče li Izbjegavati uobičajene zamke i usvajati pristupe usmjerene na kupca, tvrtke mogu poboljšati svoju prodajnu učinkovitost

Obrtnik.hr Objavljeno 03.05.2024. 10:33
Podijeli
6 minute čitanja
Podijeli

Na današnjem raznolikom tržištu teško se istaknuti. Ponude nikad nije bilo kao sada što znači da kupci nikad nisu imali više izbora. Kod velikog izbora dolaze i veliki problemi, pa svakako pomaže razumijevanje jedinstvenih karakteristika i preferencija različitih generacija, odnosno ključno je za učinkovitu prodaju i marketinške strategije.

Od „tihe generacije“ do „generacije Alpha“, svaka grupa ima različite vrijednosti, komunikacijske stilove i ponašanja pri kupnji koje tvrtke (a i samozaposleni profesionalci) moraju uzeti u obzir kada nude svoje proizvode ili usluge.

Vodič za prodaju svakoj generaciji:

Tiha generacija (1925.-1945.):

Tiha generacija doživjela je značajne povijesne događaje, poput Drugog svjetskog rata. Unatoč njihovoj dobi, nemojte pretpostavljati da su otporni na promjene ili tehnologiju. Mnoge starije osobe su upućene u tehnologiju (barem u osnovama) i otvorene su za nove ideje. Kada komunicirate s ovom generacijom, izbjegavajte korištenje previše neformalnog, opuštenog jezika ili slenga koji bi mogao djelovati kao nepoštovanje. Naglasite pouzdanost, kvalitetu i tradicionalne vrijednosti u svojim proizvodima ili uslugama i koristite osobne interakcije poput telefonskih poziva ili sastanaka licem u lice kako biste izgradili povjerenje i odnos.

Baby Boomer generacija (1946.-1964.):

Baby boomeri cijene iskustvo i mogu ih odbiti prodajne taktike koje izgledaju ulizivački ili snishodljivo. Izbjegavajte podcjenjivanje njihovog znanja ili stručnosti i nemojte stvarati pretpostavke na temelju stereotipa o njihovim preferencijama ili interesima. Umjesto toga, angažirajte ih personaliziranim i autentičnim interakcijama koje pokazuju poštovanje njihove individualnosti. Pružite detaljne informacije i demonstracije kako biste ulili povjerenje u svoje proizvode i upotrijebite izjave i preporuke od usta do usta kako biste ojačali kredibilitet i povjerenje.

Generacija X (1965-1979):

Kao prva generacija koja je odrastala uz tehnologiju, generacija X-a je tehnički pismena i preferira kombinaciju online i offline komunikacije. Oni cijene autentičnost i transparentnost, stoga izbjegavajte korištenje prodajnih taktika koje koriste stvaranje pritiska ili agresivno slanje poruka. Umjesto toga, usredotočite se na izgradnju povjerenja kroz iskrene interakcije koje rezoniraju s njihovim vrijednostima i životnim stilom. Uključite tehnologiju u svoje interakcije, ali također pružite opcije za offline komunikaciju i privucite njihovu potrebu za autentičnom i individualnom komunikacijom tako što ćete personalizirati svoj pristup.

Milenijalci (1980.-1994.):

Milenijalci, koji često ostavljaju dojam kao da su rođeni s daljinskim upravljačem u ruci, cijene personalizirane i autentične poruke, online i offline. Izbjegavajte korištenje zastarjelih prodajnih taktika ili lažnih marketinških strategija jer ih to može odbiti od vašeg brenda. Umjesto toga, usredotočite se na izgradnju istinskih veza i pružanje vrijednosti kroz transparentne pristupe usmjerene na klijenta. Povežite se s njima putem društvenih medija i digitalnih kanala, ali osigurajte autentičnost svojih poruka i ponudite personalizirana iskustva i fleksibilne opcije kako biste zadovoljili njihove individualne preferencije.

Generacija Z (1995.-2012.):

Generacija Z vrlo je vizualna i dobro reagira na privlačan, multimedijski sadržaj. Izbjegavajte biti previše „prodajni“ ili promotivni u svojim porukama, već se umjesto toga usredotočite na pružanje vrijednosti i izgradnju istinske povezanosti i iskrenih odnosa. Korištenjem  vizualnog sadržaja i pripovijedanja možete privući njihovu pozornost i izgraditi trajne odnose koji potiču prodaju i lojalnost. Komunicirajte vrijednosti svoje marke/brenda i predanost raznim društvenim ciljevima ili inicijativama, budući da su oni društveno svjesni potrošači, i pružite im priliku za trenutačno zadovoljavanje njihovih jer im je raspon koncentracije dosta kratak i naviknuti su brzom pristupu podataka. Nisu oni morali čekati da mama završi telefonski razgovor da se spoje na Internet preko modema ni skidati pjesme satima.

Generacija Alpha (2013.-2025.):

Čak i u mladoj dobi, generacija Alpha dobro se nosi s tehnologijom (pa štogod mi mislili o tome) i očekuje besprijekorno digitalno iskustvo. Izbjegavajte pretjerano složenu komunikaciju ili komunikaciju punu žargona i neka vaše poruke budu jednostavne, jasne i lako razumljive. Usredotočite se na vizualni i interaktivni sadržaj kako biste privukli njihovu pozornost u sve digitalnijem svijetu i stvorili privlačna i obrazovna iskustva koja su u skladu s njihovom znatiželjom i željom za istraživanjem.

Ante Mihaljević, stručnjak za prodajnu komunikaciju

Na kraju balade, ako prepoznaju raznolikosti preferencija, navika i ponašanja među različitim generacijama, tvrtke mogu prilagoditi svoje prodajne i marketinške strategije kako bi učinkovito angažirale kupce svih dobi. Nauče li Izbjegavati uobičajene zamke i usvajati pristupe usmjerene na kupca, tvrtke mogu poboljšati svoju prodajnu učinkovitost i izgraditi jače odnose s kupcima svih generacija.

Kako biste bili uspješni u prodaji, ključno je usvojiti strategije koje prolaze kod kupaca svih generacija. Ovih par smjernica uvijek spašavaju stvar:

  • Personalizacija: Prilagodite svoj prodajni pristup jedinstvenim preferencijama i potrebama svakog kupca.
  • Autentičnost: Izgradite povjerenje kroz iskrene i transparentne interakcije.
  • Vrijednosti: jasno komunicirajte vrijednost koju vaš proizvod ili usluga donosi kupcu.
  • Izgradnja odnosa: Ulažite u dugoročne odnose temeljene na povjerenju i međusobnom razumijevanju.
  • Prilagodljivost: Budite fleksibilni u prilagođavanju svojih prodajnih taktika kako biste zadovoljili različite potrebe različitih kupaca.
  • Prihvatite tehnologiju: Iskoristite digitalne alate za pojednostavljenje prodajnog procesa i poboljšanje komunikacije s kupcima.
  • Kontinuirano učenje: Informirajte se i neprestano razvijajte svoje vještine kako biste ostali ispred konkurencije u prodajnom okruženju koje se stalno razvija.

Moglo bi vam se svidjeti

Imate viška novca? Evo gdje je u ovom trenutku najunosnije ulagati

Pet važnih savjeta poznate frizerke za njegu i rast kose u proljeće

Što hrvatske radnike najviše privlači kod poslodavca, a nije plaća

Kako profesionalac u turizmu može stvoriti dodatan profit?

Svi se boje robota, ali kako umjetna inteligencija zapravo može pomoći i kreativnim obrtnicima

TAGOVI:prodajaProdajni trikovi
Podijelite ovaj članak
Facebook Twitter Whatsapp Whatsapp LinkedIn Telegram Email Kopiraj link Print
Podijeli
Prethodni članak Viša plaća više nije dovoljna: Istraživanje pokazalo što sada traže građevinski radnici
Sljedeći članak Potražnja za radom osjetno manja
FacebookLike
InstagramFollow
YoutubeSubscribe
TiktokFollow

Najčitanije

VIDEO Posjetili smo majstora urara Pećanića, jedinog vještaka za urarstvo u cijeloj Hrvatskoj. Upozorava na veliki problem
Struka 15.05.2024. 06:46
Magdalena Kahlina pobjednica je Državnog prvenstva cvjećara: Po struci sam građevinski tehničar, a ovo je rezultat velikog rada i ljubavi
Struka 20.03.2024. 10:14
Temelje im je postavio pradjed, a oni su razvili unosan biznis
Karijere 29.04.2025. 08:59
VIDEO Posjetili smo mladu obrtnicu nagrađenu na Viroexpu, njezini cvjetni aranžmani oduzimaju dah
Karijere 19.02.2024. 12:42
Kako je šef HOK-a Dalibor Kratohvil završio u izboru za „uhljeba godine“
Aktualno 02.01.2025. 14:22
Frizerski salon Gerber slavi 100 godina i najstariji je u Hrvatskoj: Radnju sam predala radnici, curici koja je kao prognanica došla kod mene na praksu
Karijere 12.02.2024. 12:08
Kako će carine SAD-a utjecati na naše poslovanje i hoćemo li opet u recesiju
Aktualno 04.04.2025. 09:31
HOK
Obrtnicima poskupila obvezna članarina HOK-u: “Ovo je harač, zar im nije dosta?!”
Aktualno 13.02.2025. 13:46
Uništava nas nelojalna građevinska konkurencija iz trećih zemalja
Aktualno 19.03.2025. 12:18
Antun Trojnar o izmjenama Zakona o obrtu: Tražimo veće javne ovlasti!
Aktualno 13.03.2025. 15:25
  • Uvjeti korištenja
  • Zaštita privatnosti
  • Impressum
  • Oglašavanje
Pratite nas
Copyright © 2024 SMARTPRESS. Sva prava pridržana. Razvoj web rješenja: GTrends - Digitalni Marketing.
Dobro došli nazad!

Ulogirajte se u svoj račun!

Izgubio si šifru?