Na 10. Nacionalnom DMK Forumu u Dubrovniku predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA) Tomislav Fain izjavio je kako će u idućim turističkim godinama putničke agencije koje ne budu pratile nove trendove raditi lošije ili uopće neće raditi, jer je konkurencija na Mediteranu sve jača i preživjet će samo najbolji i najuporniji.
“Putničke agencije uvijek su u tom smislu bile avangarda i ispred svog vremena. Tako trebamo i nastaviti jer se turizam iz godine u godinu sve brže mijenja. Oni koji ne budu pratili nove trendove radit će lošije ili uopće neće raditi. Konkurencija na Mediteranu je sve jača i uspješni će biti samo oni najbolji i najuporniji, koji će davati vrijednost za novac“, rekao je Fain.
Dodao je kako rezultati u ovoj godini potvrđuju da je ostvaren uspjeh u jačanju predsezone i posezone s ciljem cjelogodišnjeg turizma.

“Naša prednost su prirodne ljepote i bogata baština, ali i blizina nekih emitivnih tržišta. U posljednjim se godinama približavamo i nekim drugim tržištima jer bilježimo sve veći broj zrakoplovnih linija. Pred nama je svjetla budućnost, ali trebamo biti pažljivi u usluzi koju nudimo te pogoditi da cijena prati uslugu”, istaknuo je Fain i podsjetio da UHPA broji preko 230 članica i pokriva sve vrste putovanja, od školskih putovanja i grupa mladih pa do premium i visokog luksuznog turizma.
Potraga za doživljajem
Ministar turizma i sporta Tonči Glavina istaknuo je kako je jedan od trendova za iduće turističke godine potraga za doživljajem pa turistička industrija traži način kako na to odgovoriti.
“To stvara razliku među destinacijama i zato su nam jako važne putničke agencije. Prve su na destinacijama i izravno se bave gostima. Imali smo rekordne rezultate, a po prvi put nemamo rekord u srpnju i kolovozu, već u predsezoni i posezoni. Tu su nam izrazito bitne putničke agencije jer zahvaljujući turistički proizvodima koji nisu samo sunce i more popunjavamo te kapacitete i razvijamo cjelogodišnji turizam”, izjavio je Glavina.


